Klantervaringen

"Mtrack heeft zeer gunstige tarieven voor non-profit organisaties. Daarnaast is het programma erg gebruiksvriendelijk. Het bevat alles om een goede analyse te maken en heldere rapporten te produceren.

Ik waardeer ook de snelle service en flexibiliteit van Mtrack. Toen ik een uitgebreide analyse van onze website maakte, stuitte ik op wat onduidelijkheden. Ik stelde mijn vragen per mail en kreeg dezelfde dag nog uitgebreid antwoord. Erg prettig!"

Fieke den Boer, webmanager, Artsen zonder Grenzen

"Wij zijn nu ruim één jaar klant bij Mtrack en ik kan niet anders zeggen dan dat het geweldig werkt. Zeer volledige en overzichtelijke statistieken met duidelijke uitleg. En als ik eens ergens niet uitkom zijn ze er altijd om mijn vraag vriendelijk en snel te beantwoorden. Zowel via e-mail als telefoon.

In onze nieuwste website dachten we het af te kunnen met Google Analytics, maar dat viel tegen. Google Analytics geeft ook wel een hoop informatie maar niet in real-time, zoals bij Mtrack. Bij Mtrack kun je direct zien waar de klant zich bevindt en welke pagina’s worden bezocht, en misschien nog wel belangrijker: wat er niet goed bezocht wordt. Deze informatie gebruiken we dan weer om onze site te optimaliseren."

Judith van Ruiten, eigenaar, MerkFashionOnline

"Ik vind Mtrack overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. Het werkt heel intuïtief. Het kiezen van verschillende periodes is simpel. Visueel is Mtrack ook heel sterk; de gegevens van Mtrack zijn aangenaam om naar te kijken.

Vooral het overzichtsrapport en de referrers zijn voor mij interessant. Het is handig dat er bij de referrers een opsplitsing is gemaakt naar domein en url. Ook vind ik het prettig dat ik heel gemakkelijk, zonder allerlei toeters en bellen, bezoekgegevens kan exporteren."

Sandra Schreurs, projectcoördinator, brusselnieuws.be

"Mtrack levert ons een schat aan informatie op. Niet alleen hoeveel bezoek onze site heeft getrokken, maar ook zaken als de herkomst van bezoekers, de duur van bezoeken, welke pagina's bezocht zijn, het surfgedrag van de laatste bezoekers, en ga zo maar door. Handig is dat je zelf kunt invoeren over welk tijdsbestek je gegevens wilt zien: van gisteren, vorige week, vorige maand of vorig jaar.

Wij zijn erg tevreden over Mtrack: het programma is zeer gebruikersvriendelijk en genereert heldere rapportages met grafieken en overzichten in Excel."

Irene Haan, coördinator Marketing en Communicatie, het Filmmuseum

"Met de webanalyses van Mtrack kunnen wij heel goed uit de voeten. Mtrack biedt ons no-nonsense informatie en een heldere presentatie. Hun maatwerk is daarbij prettig to-the-point.

Mtrack heeft een goede, 'Rotterdamse' mentaliteit: weinig woorden, veel daden. Daar past een goede prijs-kwaliteitsverhouding bij.

Op onze verzoeken krijgen we altijd snel een reactie. De hands-on medewerking van Mtrack is ronduit prima."

eBusiness team, Mediq Apotheken Nederland

"Mtrack geeft ons een helder beeld van de bezoekers aan onze websites. Met Mtrack beschikken wij niet alleen over totaalgegevens, maar hebben wij ook de mogelijkheid een specifieke bezoeker op de voet te volgen. Zo weten wij precies welk traject hij/zij aflegt.

Met meerdere websites is het voor ons belangrijk dat sommige collega's de statistieken van slechts één website kunnen bekijken. Anderen moeten juist toegang kunnen krijgen tot de gegevens van meerdere websites.

Mtrack heeft voor ons een speciale exportfunctie gemaakt. Hierdoor kunnen wij - met behulp van specifieke tools - geavanceerde analyses uitvoeren en de bezoekgegevens van alle websites vergelijken.

De samenwerking met Mtrack ervaren wij als prettig. Kernwoorden zijn: korte reactietijd, vriendelijk en meedenken."

Hans de Korte, Marketing manager, Verder Groep

"Ik vind het prettig dat je bij Mtrack de details van alle bezoeken kunt nakijken. Van elke bezoeker kun je zijn hele bezoekgeschiedenis opvragen.

Mtrack geeft heel veel informatie. Met de gegevens over onder andere aantallen bezoeken, pageviews en referrers stuur ik mijn site aan.

Verder is Mtrack zeer gebruiksvriendelijk. De navigatiestructuur is gemakkelijk leesbaar en komt rustgevend over. Mtrack oogt goed en is zeer overzichtelijk. Het is ook mooi dat Mtrack zich constant blijft uitbreiden."

Jeroen ten Brummelhuis, registeraccountant/eigenaar, deaccountant.nl

"In onze zoektocht naar een goed statistiekenpakket bood Mtrack als enige alle gewenste functionaliteiten en rapportages. Ze hanteren een scherp tarief, gebaseerd op het werkelijk verbruik, zonder verborgen addertjes of kleine lettertjes. Als startende ondernemer konden wij hierdoor met een professioneel pakket beginnen.

De service en ondersteuning was vanaf het begin uitstekend te noemen. Technisch hebben ze de zaakjes goed voor elkaar: wij hebben nog niet één keer meegemaakt dat de services niet konden worden aangeroepen.

Kortom, absolute 'value for money' waarbij wij het zeer sterk vinden dat er niet één keer een nieuwe dienst is gepresenteerd tegen een iets hoger bedrag, zoals je tegenwoordig bij veel pakketten ziet, en waardoor je uiteindelijk nog steeds de hoofdprijs betaalt. Integendeel zelfs: de rapportagemogelijkheden zijn in de loop der jaren flink uitgebreid, en dat zonder verhoging van de tarieven.

Mtrack doet zaken zoals het hoort: biedt de klant wat hij wil en meer, zonder
hem daarbij onaangenaam te verrassen. Top!"

Jaap Nijssen, eigenaar, vooroma.nl

"Ik ben tevreden over Mtrack omdat het gebruiksvriendelijk en simpel is.

Voor mijn werk maak ik veel gebruik van webbased applicaties, welke niet allemaal echt intuïtief werken. Mtrack biedt echter een duidelijke structuur en heeft een overzichtelijke interface. Het is een verademing dat je binnen een paar klikken bij de informatie zit die je zoekt. Verder heeft Mtrack geen overbodige plaatjes of overdreven uitgedoste interface.

Mtrack doet wat je ervan verwacht. En Mtrack doet dat op een overzichtelijke manier."

Robbert Kroes, directeur, Jongin

"Mtrack heeft voor mij een groot aantal plussen. Met Mtrack achterhaal je alle informatie die je nodig hebt. Je kunt heel goed de geschiedenis van je website terughalen. Op bezoekersniveau kun je zelfs zien wanneer iemand voor het eerst op jouw website is geweest.

Mtrack is ook zeer overzichtelijk. Vooral het overzichtsrapport vind ik heel prettig. In één oogopslag heb je alle relevante informatie te pakken.

Verder luistert Mtrack heel goed naar zijn klanten. Alle suggesties die ik heb gedaan hebben ze goed verwerkt.

Tot slot heeft Mtrack een goede prijs-kwaliteitsverhouding. En hun systemen draaien alijd. Het heeft nog nooit geweigerd."

Thijs Buijs, directeur, Trendy Hotels

"Mtrack heeft een hele duidelijke presentatie en is zeer overzichtelijk. Per pagina kun je goed zien hoeveel bezoek deze trekt.

Ook kun je actuele bezoekers goed volgen op je website. Je weet precies hoe bezoekers door je pagina's heen klikken."

Andrys Stienstra, webredacteur, Fries Historisch en Letterkundig Centrum Tresoar