Waarom Mtrack?

Mtrack onderscheidt zich op een flink aantal punten van andere professionele statistiekenpakketten.

Unique selling points

De unique selling points van Mtrack zijn:

  1. Zeer betrouwbaar
  2. In real-time
  3. Uiterst prettige navigatiestructuur
  4. Eenvoudig te interpreteren
  5. Volgt klikgedrag van bezoekers op de voet
  6. Bewaart alle details van elk bezoek
  7. Selecteren van bezoeken (datamining)
  8. Aparte registratie bezoek uit advertenties
  9. Koppeling met nieuwsbriefprogramma Laposta
  10. Ook registratie gebruik eigen zoekfunctie
  11. Ook ontvangst statistieken per e-mail mogelijk
  12. Correct Nederlands
  13. Snelle en persoonlijke service
  14. Lage prijs

Nadelen gratis statistiekenprogramma's

Naast professionele statistiekenpakketten zijn er ook logfile-analyses. Veel hostingproviders bieden deze programma's gratis aan. Programma's als Webalizer, AWStats, Plesk en Analog kennen echter veel tekortkomingen. Zo zijn ze onder meer onbetrouwbaar en niet in real-time.

Datamining

Mtrack is het enige statistiekenprogramma dat alle details van elk bezoek bewaart. In dit databestand kunt u onbeperkt grasduinen. Zo kunt u afzonderlijk (de details van) alle bezoeken bekijken, die bijvoorbeeld afkomstig zijn van Google of een bepaald bedrijf; of waarbij een bepaalde zoekterm is gebruikt of een bepaalde pagina is bekeken.

Koppeling met Laposta

Met Laposta - onze andere dienst - kunt u eenvoudig nieuwsbrieven in uw eigen huisstijl opmaken en in groten getale versturen. Uw nieuwsbrieven kunt u personaliseren en voorzien van afbeeldingen, links, bestanden en sociale media. Het bezoek vanuit uw nieuwsbrieven aan uw website kan met Mtrack worden gevolgd. Uw nieuwsbriefrelatie wordt dan met naam en toenaam vermeld.